P.M. RALLY TEAM
P.M. RALLY TEAM
Polonez 2000 Rally
Polonez 2000C. Replika zbudowana według homologacji z 1984 r grupy B. Silnik 2000 DOHC . Moc ok 160KM. Takie Polonezy to najbardziej zaawansowane homologacyjne rajdówki polskiej konstytucji. Fabryczny Dział sportu FSO tzw. OBRSO budował rajdówki wspomagając się częściami jak i doświadczeniem z działu fabrycznego Fiata czyli firmą ABARTH. Polonezy posiadały m.in. bardzo dobre hamulce czy kłowe skrzynie biegów. Barwy naszego samochodu to druga seria malowań Polonezów B grupowych którymi startowali Marian Bublewicz z Ryszardem Żyszkowskim jak również Janusz Szerla z Markiem Oziębło. To właśnie ta druga załoga widnieje na naszej replice. Chcieliśmy w ten sposób upamiętnić bardzo dobry występ Janusza z Markiem w 43 Rajdzie Polski w 1986r. kiedy to zajęli 3 miejsce w generalce a sam rajd był rundą Mistrzostw Europy
Polonez 2000 Rally
Polonez 2000C. Replika zbudowana według homologacji z 1984 r grupy B. Silnik 2000 DOHC . Moc ok 160KM. Takie Polonezy to najbardziej zaawansowane homologacyjne rajdówki polskiej konstytucji. Fabryczny Dział sportu FSO tzw. OBRSO budował rajdówki wspomagając się częściami jak i doświadczeniem z działu fabrycznego Fiata czyli firmą ABARTH. Polonezy posiadały m.in. bardzo dobre hamulce czy kłowe skrzynie biegów. Barwy naszego samochodu to druga seria malowań Polonezów B grupowych którymi startowali Marian Bublewicz z Ryszardem Żyszkowskim jak również Janusz Szerla z Markiem Oziębło. To właśnie ta druga załoga widnieje na naszej replice. Chcieliśmy w ten sposób upamiętnić bardzo dobry występ Janusza z Markiem w 43 Rajdzie Polski w 1986r. kiedy to zajęli 3 miejsce w generalce a sam rajd był rundą Mistrzostw Europy
Kontakt załoga
- [email protected]
- Piotr Kiepura
- [email protected]
Social Media
KONTAKT TEAM
- [email protected]
- Piotr Kiepura
- [email protected]
SOCIAL MEDIA
Kontakt załoga
- [email protected]
- Piotr Kiepura
- [email protected]